نوشته شده توسط : علی پور

تولیدکنندگان شیر در سراسر دنیا همیشه به دنبال شیوه هایی برای افزایش مصرف طعام پیش از زایمان، کاهش تهدید‌ها متابولیکی و عفونی، ارتقاء شیر و اجزای شیر و بهبود همت ساخت مثل میباشند . مکمل کردن ویتامین B یک منش حل مناسب برای برای این بحران هاست .
به گزارش بخش بین الملل نشریه دنیای کشت و صنعت، در طول دهه گذشته، افزایش تلاش شیر در گاو با تقویت تعادل انرژی منفی رابطه داشت و همراه با کاهش تلاش فرآوری در ارتفاع زمان ایجاد حداکثری شیر گاو، بر تندرست پس از وضع حمل تاثیر منفی داشت .

ماشین آلات خوراک دام
کاهش
مصرف خوراک کاهش مصرف طعام در جایی که گاو استارت به به کارگیری از چربی تن خود برای جبران انرژی مورد نیاز می کند مسائل ای دارای اهمیت می باشد که در طول این دوره بحرانی دو برابر یا سه برابر می شود .
پس از زایمان، ذخیره ناکافی انرژی ممکن هست سبب به ریسک فراتر اختلات متابولیکی، وقوع بخش اعظم بیماری آلت هایی و تولید مانند ضعیف شود . این مسئله نشان می دهد که اندازه تعادل انرژی منفی در اوایل شیر دهی و میزان بهبودی آن برای شرایط سلامتی و تولید مثل، دارای اهمیت می باشد .
ویتامین
B یک منش حل شناخته شده و مناسب تزریق ویتامین B ، دکستروز (دی گلوکز) به گاو شیری آن‌گاه از وضع حمل همیشه یک راه حل بوده و نتایج مطلوب را به منظور بهبود احوال همگانی گاو نشان داده است البته پیشگیری از معضلات پیش از فیس دادن آن، تعیین بهتری برای تولیدکنندگان برای از در میان بردن استرس، صرفه جویی در وقت و پول می باشد . جفو یک مال از مواد مغذی لازم تولید کرده می باشد که می تواند قبل از زایمان مصرف طعام را بهبود و ریکاوری انرژی منفی را پس از گوساله زایی از طریق کاهش متابولیسم چربی تسریع نماید و باعث به عملکرد خوب تر و کبد سالم، انتقال تندرست و همینطور حصول اطمینان از شیردهی چیره می شود .ویتامین هایB منتخب براساس نیازها و نقص ها برای گاوهای نو زا و گاوها در ارتفاع کل زمان شیردهی در نظر گرفته می شود . با حفاظت ماتریس میکرو و جفو، ویتامین های B می تواند با بیش از 15 درصد موجودیت در روده، شکمبه را کنار بگذارند تا نبود را جبران نمایند و نتایج برجسته ای را تحویل دهند .
ارتقا
مقدار اخذ طعام پیشین از زایمان در مطالعات و آزمایشات، جفو اثبات کرده می باشد که کامل کننده های ویتامین های B که در جبره های غذا مراقبت گردیده اند و یا این که برای گاوها در دوره گذار در لحاظ گرفته شده اند . خوراک قبل از وضع حمل را افزایش و تراز کنون را کاهش داده میباشد که سبب ساز به کاهش ورم پستان و متریتیس و بهبود باروری می شود . پرورش دهندگان پیشرفت های متعددی در کنترل پستان و تاخیر در غشای جنینی مشاهده می کنند .
مصرف طعام ها همراه با ویتامین B در ارتفاع عصر شیردهی در گاوهای شیرده، نشان داده می‌باشد که ایجاد شیر و اجزای شیر اکثر شده، ساخت پایدارتر و استفاده وری در تغذیه بهبود یافته میباشد و کاهش مرگ و میر هم مشهود بوده است .





:: برچسب‌ها: ماشین آلات خوراک دام ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: